לא על השמנת לבדה

יום ראשון, 12 בדצמבר 2010

ביקורת מוצר: טוסטעים + רעיון לכריך טעים וקל

לעיתים קרובות מוצרים ידידותיים לדיאטה אינם ידידותיים לחיך או שאינם משביעים. במקרה של טוסטעים, העובדה שכל 'צנים' מכיל 35 קלוריות בלבד לא פוגעת בטעם בכלל - נסו ותתמכרו

מאז שאני זוכרת את עצמי חברת אסם מייצרת את סדרת "טוסטעים", שעד לא מזמן כללה רק צנימים מרובעים, צנימים עגולים וצנימים עם שומשום. לאחרונה הסדרה התרחבה - נוספו פת קלויה מחיטה מלאה ופת קלויה עם עגבניות מיובשות - שתיהן מגיעות במארז קרטון שמכיל אריזות אישיות - כל אריזה אישית מכילה 78 קלוריות בלבד ונוח מאוד לקחת אותן לדרכים (רק כדאי להיזהר, הצנימים שבירים). בנוסף - הצטרפו "צנימים מחיטה מלאה" שמגיעים בגליל גדול - כל צנים מכיל 35 קלוריות . 



שלושת המוצרים מומלצים וטעימים. הפת הקלויה הצילה אותי פעמים רבות בימים ארוכים במשרד, העובדה שה"פת הקלויה" באריזות האישיות מגיעה בכמות נאה הופכת את האכילה ליותר איטית ומספקת. אם אתם רוצים לנסות רק מוצר אחד מהסדרה, ללא ספק הייתי ממליצה לכם על הצנימים הגדולים, שמגיעים בגליל. גם חברים שהתארחו אצלי ולא סופרים קלוריות או נקודות מאוד נהנו מכריכים שעשיתי להם מהצנימים ולא ניחשו שמדובר במוצר "קל".

הצעת הגשה - כריך פתוח בפחות מערך של פרוסת לחם רגילה אחת!

מרכיבים:

מרכיבים קלוריות פרוסת לחם
צנים עגול טוסטעים 35 0.5
כפית חרדל 10 0
20 גרם "דקניקים" כתף הודו 30 0.3



כמה זה עולה לנו?
75 קלוריות, או 0.8 פרוסת לחם רגילה. 


הוראות הכנה
מורחים כפית חרדל על הצנים, מפזרים פרוסות "דקניקים" והכריך הפתוח מוכן. טעים, משביע ו"לעיס", שמספק שלל ביסים ארוכים ומספקים.


תגובה 1:

  1. אני עושה לי כאלה עם צנים וחרדל (גם לנו יש חרדל כזה בדיוק בגרמניה) ושם חתיכות הודו, זה לפעמים במקום ארוחת ערב כי 1) אין לי כוח לבשל 2) אין לי מה לבשל :) זו אלטרנטיבה משביעה לשעות המאוחרות של היום

    השבמחק