לא על השמנת לבדה

יום רביעי, 22 בדצמבר 2010

ערכים תזונתיים ב'שומרת על השמנת' וחידת קינוח קלילה



עד עתה בחרתי לפרסם את הערך התזונתי של המאכלים בקלוריות ובסימן תזונתי נוסף, שעתה אסור לי לציין. לאור ההודעה אותה אתם יכולים לראות הסרתי כל אזכור לערך תזונתי שהינו סימן מסחרי רשום מהבלוג. מעתה המתכונים יפורסמו עם ערך תזונתי בקלוריות ופירוט על ערכי השומן. במידת האפשר, אפרט גם על הרכב החלבונים והפחמימות ואעשה את המיטב כדי שתוכלו להמיר את הערכים התזונתיים של המתכונים לכל תוכנית אכילה שאתם עוקבים אחריה. 

וכדי לסיים עם טעם מתוק בפה, אתם מוזמנים לנחש כמה קלוריות מכיל הקינוח המפנק הזה... מתכון יעלה בקרוב


4 תגובות:

  1. טיפשים שם בשומרי משקל. הייתי מבינה אם היו אוסרים עלייך לפרסם כמות נקודות של המאכלים המופיעים בחוברת שלהם, אבל של דברים שאת מכינה? הם סתם הורסים לקהל הביתי שלהם..

    השבמחק
  2. אני לא מאמין שהם אשכרה מאיימים לתבוע על זה שאתה עושה להם יחסי ציבור מעולים בחינם. הם לא פראיירים, הם מנוולים חסרי הבנה בסיסית של עולם התקשורת בכלל והמדיה החדשה בפרט. צריך לבדוק אם מי שפנה אלייך זה איש יחסי הציבור של הניו מדיה שלהם או ממש איש מטעם החברה עצמה, כי אם האופצייה השנייה היא נכונה - הם ממש איבדו את האמון שלי בהם.

    השבמחק
  3. אני גם מסכים עם המגיב הראשון, אלו מאכלים שאת מכינה ומקדמת באותה העת את השיטה שלהם עם פרסום. אני לגמרי לא בטוח אם בהנהלה מודעים לכך שקיבלת פנייה שכזו מאותו בן אדם אבל אם זה אכן המקרה, אז אפשר לומר בוודאות שהם לא למדו את הכללים החדשים של שיווק בעידן שלנו.

    השבמחק
  4. Merkur 38C Slant Bar - xn--o80b910a26eepc81il5g.online
    Buy Merkur 38C Slant Bar online at a discounted kadangpintar price. Free 메리트 카지노 고객센터 shipping and top deals. Shop the best Merkur products at Ezugi at a discounted worrione price.

    השבמחק