לא על השמנת לבדה

יום ראשון, 5 בדצמבר 2010

הררי קצפת ב-130 קלוריות

אוהבים קצפת? (אם אתם לא אוהבים כנראה התבלבלתם בבלוג) אתם עומדים להתאהב נואשות במתכון הזה, לקצפת קלה וטעימה. העושר והטעם הנפלאים לעולם לא יסגירו את העובדה שהיא מכילה רק 130 קלוריות לכמות ע-נ-ק-י-ת

"אז מה לכל הרוחות אתם עושים שם בפגישות שומרי משקל?" מתקילים אותי מידי פעם חברי, שלא מבינים מה קורה באסיפת השמנמנים (בראשם שומרי משקל נתפס כאסיפת שמנמנים, במציאות מרבית חברות הקבוצה לא מוגדרות כשמנות בכלל). אז מה שבאמת עושים זה נשקלים (המדריכה שוקלת אחד אחד, מודיעה בשקט על התוצאה השבועית ורושמת), מקשקשים, שומעים הרצאה בנושא שרלוונטי לתהליך הירידה במשקל, נעזרים אחד בשני וחולקים טיפים. ביום שישי האחרון, קיבלתי מחברת קבוצה יקרה, את המתכון הזה, שהצדיק את הגעתי לקבוצה גם אחרי לילה נטול שינה (החשש מהשריפה בכרמל לא נתן לי מנוח). אם אתם רק עכשיו נכנסתם לבלוג ותוהים איזה מתכון כדאי לנסות, אני יכולה לענות לכם בפה מלא - את זה!
לפני שניגשים לעבודה (הקלה מאוד), אני ממליצה לכם לא להמיר את גבינת הסקי בגבינה לבנה תנובה, שכן, הסקי עדינה יותר ומנפיקה תוצאה יותר מפנקת.

מרכיבים:
מרכיב קלוריות פרוסות לחם
2 חלבונים 40 0.6
150 גרם גבינה 0.5% סקי 90 1.3
סוכרזית נוזלי (כחצי כפית) 0 0


כמה זה עולה לנו?
כבר אמרתי, אבל בואו נתענג על הדיל הנפלא הזה עוד פעם: 130 קלוריות או שווה ערך לשתי פרוסות לחם רגיל!


הוראות הכנה
1. מפרידים שתי ביצים ושופכים רק את שני החלבונים לקערה, מקציפים במהירות בינונית-גבוהה כשתיים-שלוש דקות, עד שהקצף יציב. תוך כדי הקצפה מוסיפים סוכרזית נוזלי. הוסיפו חצי כפית בפעם הראשונה ותראו אם המתיקות מתאימה לכם. תמיד אפשר להוסיף עוד, גם אחרי שהתהליך הסתיים.
2. מוסיפים לקצף את הגבינה ומקציפים. כן, מקציפים (לא מקפלים, לטובת הבשלנים הסקפטיים מביניכם) במשך כדקה נוספת. 


זה הכל! ללא ספק המתכון הכי פשוט וטעים שזכיתי להכיר. ומה עושים עם הקצפת? חברתי לקבוצה סיפרה שהיא אוהבת להתענג על קערה שלמה לבדה. אפשר גם להוסיף את הקצפת לפירות (תותים בקצפת, מישהו?), לטבול בה ביסקויט פתי בר (כמה מושחתים אפשר להיות בכל כך מעט קלוריות) או כל שימוש העולה על דעתכם. 

6 תגובות:

  1. yummmmm gotta love it!

    השבמחק
  2. מתכון מדהים!
    אל תפסיקי לפרסם מתכונים (:

    השבמחק
  3. שמתי לב שאת משתמשת בסוכרזית הנוזלית, מה לגבי השקיות אבקה הקטנות שלהם גם הולך?....
    תשמעי ,אני חייבת לציין שאת נותנת פה אחלה מתכונים אני שמחה שהגעתי אליך.... :)

    השבמחק
  4. שלום ארוחה לשניים :)
    קודם כל תודה על הפרגון!
    לגבי שקיות האבקה - לא ניסיתי והייתי חוששת שהן לא יימסו במאה אחוז, על אף שהמתכון יחסית נוזלי. הייתי מנסה להמיס בכפית של מים רותחים ואז מוסיפה לגבינה הלבנה.

    אם את בקטע של מתכונים קלים אז אני ממליצה לך לרכוש את הסוכרזית הנוזלי, זה מאוד שימושי. אני עומדת לערוך בקרוב נסיונות עם סטיביה ואשתדל להציע חלופות ממתיק נוספות.

    השבמחק
  5. נראה מגניב ביותר, וכנ"ל גם הבלוג. שמחה שמצאתי :)

    השבמחק
  6. אני לא אוהבת ממתיקים למיניהים... האם כפית או חצי כפית סוכר יספיקו?

    השבמחק