לא על השמנת לבדה

יום שני, 24 בינואר 2011

קישואים מוקרמים ושמנתיים

והפעם מתכון למנה חמה, טעימה, בריאה ומשביעה בעלות קלורית נמוכה. איפה הקאץ' אתם שואלים? ובכן, המראה של המנה אינו מפתה במיוחד, משהו בירקרקות גרם לרתיעה ראשונית קלה בקרב קולגות וחברים. מי שנתן למנה צ'אנס וטעם - התאהב. אז אל תהיו שטחיים ותתכוננו לקשר מחייב עם מנה מושלמת. המתכון מיועד לשתי מנות גדולות שמספיקות כתוספת משביעה לארוחת צהריים

מתכון זה מפורסם עתה ללא תמונות - התמונות נמחקו בעת תיקון המצלמה (אם אתם עוקבים אחרי הבלוג אתם אולי זוכרים את העובדה שהחתול שלי ניפץ את המצלמה). בעתיד אעדכן בתמונות, לעת עתה אתם מוזמנים לראות את היצור שנושא את האשמה לכך שמתכון זה הינו נטול תמונות:
אולי דווקא העובדה שהתמונות למתכון זה נגנזו היא חיובית, שכן, הטעם שלו עולה עשרות מונים על המראה. אז תנו לו צ'אנס - אז מה אם הוא ירקרק. אגב, את שמנת הסויה של אלפרו מצאתי בכמה סניפים של שופרסל (שלא מחזיקים אותה באופן קבוע, לצערי) באיזור המקררים. מצאתי אותה גם בחנות "ניצת הדובדבן" הקרובה לביתי. השמנת הזו תככב במתכונים נוספים - היא דלה מאוד בקלוריות ומעשירה תבשילים בצורה בלתי רגילה. הכנתי איתה רטבי פסטה והיא תפקדה כשמנת טעימה שבן זוגי לא האמין שאינה משמינה יותר מגבינה לבנה 5%. בנוסף, אם אתם מחפשים תוספת פרווה עם תחושה חלבית - המוצר הזה מומלץ ביותר.



מרכיבים:
שימו לב: המנה מורכבת בעיקר מירקות - שדיאטות רבות מאפשרות לאכול ללא הגבלה, אם אתם יכולים לאכול ירקות באופן חופשי חשבו רק את הרכיבים של שמנת הסויה, אבקת המרק ושמן הזית -

מרכיב קלוריות
שמנת סויה 5% (של חברת אלפרו) 175 
כפית שמן זית 45 
שקית אבקת מרק 90 


ירקות ותבלינים: 5 קישואים, בצל לבן, אבקת שום, מלח ופלפל


קלוריות למנה:
ערך תזונתי בסך הכל (לא כולל ירקות) 310 קלוריות, 2 גרם שומן רווי
ערך תזונתי למנה: 155 קלוריות, 1 גרם שומן רווי

הוראות הכנה:
1. חותכים את הקצוות של הקישואים, מגררים אותם במגררת או באמצעות מעבד מזון
2. קוצצים את הבצל הלבן
3. שופכים כפית שמן זית על ווק טפלון, מחממים ומוסיפים את הבצל הקצוץ
4. כשהבצל מזהיב, מוסיפים את הקישואים ומתחילים לערבב. יש להקפיץ כרבע שעה - הקישואים יגירו מים ויהפכו לרכים במיוחד.
5. מוסיפים שמנת סויה של אלפרו ומערבבים, מביאים לרתיחה ומוסיפים שקית אבקת מרק נמס בכוס. בחרו בטעם המועדף עליכם - מרק תירס, מרק ברוקולי ומרק פטריות מתאימים במיוחד, אבל אתם יכולים להתפרע.
6. מערבבים היטב ומחממים על אש קטנה שתי דקות נוספות.

המנה מוכנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה