לא על השמנת לבדה

יום שלישי, 16 בנובמבר 2010

קחו את זה באופן אישי: גבינה באריזות אישיות

מוצרים באריזות אישיות הם לא רק חמודים למראה ושומרים היטב על הטריות, אלא גם טובים לדיאטה. המינון המדויק והאפשרות לקחת אותם כחטיפים לשעת חירום הופכים אותם למצרך חובה בכל מקרר. והפעם: פוקוס על גבינה באריזות אישיות

כשחושבים על חטיפים שאפשר לקחת מחוץ לבית בדרך כלל חושבים על כריכים וחטיפי אנרגיה - מאכלים עשירי פחמימות שיכולים להיות קלים ומשביעים, אבל שתמיד כדאי להעשיר בחלבונים. מה דעתכם על חטיף גבינה קטן וטעים שיפתור את הרעב הקטן ברגעים הקשים ויהווה תוספת נפלאה לירקות חתוכים?

על המשקל הפעם - בייביבל, חטיף גבינה צרפתי וחטיף גבינה מוצרלה עמק. שניהם טעימים, קטנים ויכולים להיות חטיף נפלא לעת צרה. בנוסף - המנה המדויקת שלהם מאפשרת לשלב אותם במגוון תבשילים ומאכלים מבלי לפגוע בחישוב מדויק ונכון של הנקודות\קלוריות.


חשוב שתדעו: שתי הגבינות הללו עשירות בשומן - כך שמומלץ לאכול אותן מבלי להגזים. שילוב של חטיף אחד ביום לא פגע לי בתהליך הירידה במשקל כלל וכלל ומבחינת הבריאות - כדאי לעקוב אחרי כלל האצבע: לא כדאי להגזים בשום דבר. בנאלי, אבל כל כך נכון.


בייביבל – Babybel
60 קלוריות ל"עיגול"




מילה שלי: אישית התאהבתי כבר בשלב האריזה המקסימה. מדובר בגבינה צרפתית טעימה במיוחד שמאפשרת גם למדאייטים ליהנות מגבינת גורמה מבלי לסטות מהתוכנית.

חטיף מוצרלה עמק
55 קלוריות



מילה שלי: החטיף יחסית משביע ו"לעיס", כך שהוא חטיף ביניים מושלם - אם תשדכו לו ירקות חתוכים תקבלו את החטיף המושלם. בנוסף, אפשר להוסיף את הגבינה לירקות מאודים או לתרד ולקבל מאכל מוקרם בתוספת של 55 קלוריות בלבד.

שימו לב: מחר תעלה לבלוג חידה נושאת פרס, יש למה לצפות (ולו רק למתכון הפיתרון השווה).

10 תגובות:

  1. ראיתי במקרר בסופר חטיף דומה מאוד, גבינה מכוסה שעווה גם כן, עושה חשק לאכול אותו אבל לא קניתי כי חשבתי שבבית אני אוכל את כולם, זה רעיון מצוין לקחת איתי אחד לרגעים שמתעורר בי רעב למשהו קטן במשך היום, זה תחליף מצוין לבייגלה (Brezeln) שאני קונה

    השבמחק
  2. ברגע שאתה אומר בייגלה בהקשר גרמני אני חושבת על מקלות הבייגלה בשוקולד שהתמכרתי אליהם בגרמניה :) למזלי אין אותם בארץ.

    בכל אופן אני לא אומרת שצריך להחרים את הפחמימות, אבל השאיפה בהמון תוכניות לירידה במשקל (שומרי משקל בהן) היא שיגיעו אלינו יותר קלוריות מחלבונים מאשר מפחמימות.

    השבמחק
  3. היום בדיוק הייתי בסופר וראיתי את מקלות המוצרלה וראיתי שהם בערך 20 % שומן שזה קצת חבל, הרעיון מצוין והיום כבר לקחתי איתי לעבודה יחד עם ירקות וזה ממש משביע!

    השבמחק
  4. ואוו :) איזה כיף לדעת שזה עובד גם לאחרים!
    שומן זה גם טוב ונחוץ לגוף. כדאי גם לחשוב על העובדה ששומן שמגיע כך עדיף בריאותית משומן שמגיע דרך טיגון וגורם לתהליכי חמצון מהירים ומאיץ את ההזדקנות שלנו.

    השבמחק
  5. רק בשנים האחרונות גיליתי את התאווה שלי לעולם החלבי. למזלי גיליתי את הטעם של גבינות העזים ואני תמיד מחפש את אלו עם ה-5% שומן (לרוב הן שמנות הרבה יותר), מצאתי גבינת עזים צפתית אבל אני לא מוצא מוצרים נוספים עם אחוזי שומן זהים, אולי תוכלי לייעץ לי איפה אפשר למצוא כאלה?

    השבמחק
  6. שלום אנונימי
    אני אעשה פוסט על גבינות עזים רזות בקרוב במיוחד בשבילך ובשביל כל אוהבי העזרים. אתה לא לבד!

    השבמחק
  7. תודה, מעולה! מחכה בקוצר רוח לפוסט עם העזים.
    אגב אני חייב לדווח שמצאתי היום בסופר יוגורט עזים עם 3.5% שומן בלבד, יש כל מיני טעמים (אני קניתי אננס, הכי דומה בצבע לבננה...), זה של משק טל (לא נתקלתי בהם עד היום) אבל שמתי לב שלצערי יש שם לא מעט קלוריות. אז מה יותר חשוב בעצם, הקלוריות או אחוזי השומן? אני הולך לאיבוד בכל העולם של הערכים התזונתיים... מעולם לא הקדשתי זמן ללמוד את זה...

    השבמחק
  8. כמה תיקונים (זה אותו אנונימי מההערה האחרונה): הסבירו לי ש64 קלוריות ל100 גרם זה לא נחשב הרבה, ויש 3% שומן ולא 3.5%... ושם המחלבה הוא מחלבת טל ולא משק טל, שייך למשק בלומנטל... מחיר של 500מ"ל - 14.90 ש"ח (קניתי במגה בעיר, מבחר מצומצם ועלוב של מוצרים, אבל שווה לחטט, מדי פעם מוצאים דברים טובים)

    השבמחק
  9. לאנונימי,
    שים לב שזה מיכל של 500 מ"ל בעוד שיוגורטים אחרים זה 125-150 מ"ל בגלל זה זה היה נראה לך כל כך משמין. 64 קלוריות ל-100 מ"ל זה כמו יוגורט דיאט.
    בכל אופן מכירה את הסוג וזה טעים.

    השבמחק
  10. איפה ניתן לקנות babybel??

    השבמחק